onsdag 16. februar 2011

Hurra for lille store William :)

Kan nesten ikkje tro at lille gullet allerede er fylt to heile år! Syns tiden flyr fra oss.
Dagen begynte halv 7 med muffins med lys og pakke på sengen! En stor fornøyd gutt som såg kake så tidlig på dagen:p Han visste ikkje heilt om han skulle spise eller pakke opp, så han prøvde begge deler.
Etter barnehagen reiste vi for å bade. Veldig stas at mamma med den store magen og var med=)=) Vell hjemme var fetteren klar for å komme med pakke og det ble William veldig glad for! Ble endå litt mer kake:p
Mye dansing til den nye cd spilleren han fikk hos mor og far! Så han var klar for å legge seg i kveld=) Feiringen tar vi på lørdag når far i huset er ferdig å male stuen:D:D:D

6 kommentarer:

  1. Heisann.
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Jeg har brukt fotopapir i en vanlig skriver. Funker fint hos meg i allefall.
    Det er en billig måte å forandre litt på. Lykke til med prints! Mye inspirasjon å finne i bloggverden!

    Så du venter ei jente, du også? Så artig! Jeg har termin i slutten av mars og venter ei jente;) Når har du termin?

    Klem Supersnuppa

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den store 2års dagen:D
    Nesten like gamle, min minste snupp og william:) Hun ble to i januar;) Den må jo kake til om morningen når man har bursdag;) Her er det også store øyne hver bursdag når de blir vekket med kos på sengen:) Det er så koselig.... Nyt kvelden, klem:)

    SvarSlett
  3. Hei Maren, hurra for bursdagsgutten din!! Hjertelig takk for koselig kommentar hos meg og synes det er veldig stas du har lagt deg til som følger. Jeg følger deg også videre;-) Bildelistene har jeg kjøpt på Ikea, grei lengde og super pris!
    Blogges;-)
    Elin

    SvarSlett
  4. Heisan
    Gratulerer med gutten, 2 år, herlig alder.
    Litt av en skjønnas!!
    Kjekt at du har lagt deg til som følger hos meg.
    Ha en kos dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Du spurte om jeg fikk inn teppet også i bloggen min. Sendte deg mail, men var ikke klar over hva jeg svarte på :) Har ikke bestilt det denne gangen nei. Men får se neste gang jeg skal ta inn mere fra denne leverandøren :)

    SvarSlett
  6. hei og grattis m bursdagsgutten litt på etterskudd!! vår lille-store William fylte 2 år 12 februar så våre to er ganske like da!! likte godt cupcakesene dine!! har du oppskrift og dele??

    klem line

    SvarSlett

Tusen takk