mandag 21. mars 2011

Enda en Award og utfordring !!!! =)


Har fått enda en award og er så stolt=)=) Tuuusen takk Bo-dilla
Ta en titt på den flotte bloggen hennes!!


Følgende regler gjelder:


Link til den som ga deg awarden
Besvar spørsmålene
Gi prisen videre til 10 andre bloggere


Spørsmål 1: Hvorfor starta du å blogge?
Når eg begynte å blogge så var det for å legge ut det eg scrappa på en og samme plass og for å få inspirasjon hos andre.
Nå er det bare interiør det går i;);)

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Interiør!!! =)=) Får så utrolig mye inspirasjon hos alle de flotte bloggerne! Prøver å lse og kommentere all innleggene, mn i n travel hverdag er det desverre ikkje alltid g får tid. Men eg prøver:D:D

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Mary Kay=)

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Liker veldig mye forskjellig=) Men etter eg ble mor så er det helst lille gull som får klær;)


Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Mascara!!=)=)



Spørsmål 6: Favorittfarge?
Roooosa;) Mange farger eg liker, men elsker rosa:D



Spørsmål 7: Parfyme?
Gucci og den andre kommer eg ikkje på nå og gidd ikkje sjekke:p:p

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Notting hill er så koselig:D:D



Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
MANGE=)=) Er en evig romantiker så Paris må besøkes selv om mange sier det er oppskrytt;)


Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil, nøkler, lommebok, avtalebok og paraply;)


Disse 10 flotte bloggene er verdt ett besøk og eg sender awarden videre dit!


Det bittelille huset

Det røde huset med sjel

Emmelines blogg

Englekyss

Fossestua

Fra huset i svingen

Fru nielsen atelie

Hjertehuset

Jannes kreative verden

Maias lille verden

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for utfordringen søte Maren:-))
    klemklem

    SvarSlett
  2. Koselig å lese litt om deg! Ønsker deg en super uke!! Klem

    SvarSlett
  3. Gratulere så mye med awarden :) Koselig måte å bli bedre kjent med bloggere på, og tusen takk for at du vil gi den videre til meg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden, det var koselig!
    Ha det så fint! Klem : )

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med velfortjent award! Herlige du og bloggen fortjener jo alle awards som kommer din vei :-)

    Tusen tusen takk for at du tenkte på meg og gitt meg en award! DU er bra snill og herlig!

    Svar på utfordring kommer i løpet av uken :-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med award, og tusen takk for at du ville gi den videre til meg:) Jeg skal prøve å rekke å besvare den ikveld, her går dagene unna i en fei!

    Ha en fin tirsdag,
    klem Jennifer

    SvarSlett

Tusen takk