onsdag 6. april 2011

Give away hos meg =)=)

Nå er det endelig tid for Give away hos meg.
Eg feirer 50 følgere og over 100 innlegg.

Premien er ett gavekort på 400 fra Familiebutikken


Familiebutikken er butikken med merkeklær til barn på nett. Nettbutikken er full av flotte nyheter til barn. Har du ikkje vært der inne før er det absolutt verdt en titt. Gå gjerne inn på facebook og lik siden så får du med deg alle tilbud, gavekort og konkurranser.

Regler for å være med er:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger
1 lodd for å linke på sin egen blogg (bruk bilde øverst)
Alle kan melde seg på, vis du ikkje har blogg skriv navn og mail adresse!
Du kan få 3 lodd og husk å skrive hvor mange du skal ha.

Trekning er 1 mai=)=)

47 kommentarer:

  1. Blir gjerne med og trekker to lodd, følger fra før:) fikk ikke til å linke til siden din, så det ble ikke 3 allikevel, hva er nettadressen til bloggen, prøvd med den som står øverst her men får det ikke til...?!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Tar gjerne to lodd hos deg, klem:)

    SvarSlett
  3. Glemte å si: Grattis med 100 innlegg og 50 følgere!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 50 følgere og 100 innlegg :-) Blir 2 lodd fra meg, 1 kommentar her også ble jeg følger :-) Spennende :-D Nydelig blogg du har... :-)))

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Har foressten en liten give away inne hos meg også ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. 3 lodd til meg :)

    Så flott giveaway!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med over 50 følgere og 100 innlegg:)
    jeg vil gjerne være med,å tar 3 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så moro! Grattis med 50 følgere!
    Jeg trekker 2 heldige lodd og krysser fingrene!
    Legger ut link og kommentar!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Jeg vil også være med :)
    Håper det er ok at jeg linker i morgen:)
    3 lodd på meg da. Hadde vært veldig kjekt med et gavekort på klær når jeg har 5 barn som skal ha sommerklær nå! :)

    Takk for koselig kommentar :) Kremmerhuset er jeg innom hver dag, men kan jo ikke kjøpe noe hver gang da ;)
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Jeg er alt følger av denne flotte bloggen!
    Så to lodder på meg:D

    SvarSlett
  11. Så kjekt :) Gratulerer med 50 følgere og 100 innlegg :)

    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd :)
    Er følger, her er link http://beatejo.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-var-lille-verden.html
    Og kommentaren ser du jo :)
    Klem Beate :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 50 følgere! WOW!

    Jeg trekker 2 heldige lodd!

    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 50 følgere, det er jo kjempebra det!!

    Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen din og jeg tar da 2 stk vinnerlodd..

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  14. Hurra, jeg er med.
    To lodd på meg.

    SvarSlett
  15. Denne blir jeg veldig gjerne med på;)
    Og gratulerer med 50 følgere!
    Jeg trekker 2 lodd;)

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Jeg tar gjerne ett lodd i gi-bort'en din :)

    SvarSlett
  17. Jeg prøver lykken med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  18. gratulerer med 100 innlegg og 50 følgere. Jeg blir med og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  19. Åh, så flott det hadde vore! Eg trekker eit lodd og håper eg er den heldige:)

    SvarSlett
  20. 3 lodd til meg da.

    Hilsen fra Tina.

    SvarSlett
  21. Eg e me :-) 1 lodd på meg...

    SvarSlett
  22. Så kjekt, jeg vil veldig gjerne være med.
    Trekker 2lodd.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  23. Tar 3 lodd jeg da. Håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 50 følgere og 100 innlegg.

    tar gjerne to lodd av deg :-)

    Ha en fin fin dag

    SvarSlett
  25. Heihei!
    Slenger meg på og trekker 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  26. Så moro! :)
    2 lodd på meg. Ser ut som en veldig fin nettside. :)

    SvarSlett
  27. 2 lodd til meg :):)
    God påske!

    SvarSlett
  28. Hei, så spennende! Jeg tar 2 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  29. Så moro da.
    Jeg tar gjerne tre lodd..

    SvarSlett
  30. hei hei
    jeg er gjerne med og tar 1 lodd:)
    koselig blogg

    klem

    SvarSlett
  31. Hei.

    Jeg prøver gjerne lykken hos deg med 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre og her er innlegget mitt:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-var-lille-verden.html

    Ønsker deg og dine en herlig påske!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine 2 giveaways om du vil :)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med på din give away med 3 lodd:)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye med 50 følgere og 100 innlegg :)) Jeg vil gjerne være med og feire, og trekker 2 lodd; kommentar og bilde-link på egen blogg.

    Ha en riktig god påske! :)

    SvarSlett
  34. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  35. Hei. 1 lodd på meg:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg blir gjerne m, kommentar og følger.
    Ta en titt på min giveaway også. God påske
    Klem Bodil

    SvarSlett
  37. 2 lodd til meg! :) og gratulerer med flotte tall!

    SvarSlett
  38. Gratulerer! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  39. Hei, og gratulere med fine tall!!
    Trekker 2 lodd av deg jeg, tvi, tvi..

    Mari Johanne

    SvarSlett
  40. Gratulerer! Deltar gjerne med 2 lodd:)

    SvarSlett
  41. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/
    2 lodder

    SvarSlett
  42. Jeg blir gjerne med på denne flotte giveawayen, og trekker 3 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  43. Jaaa jeg blir med 2 lodd til meg. Jeg gleder meg til å følge bloggen videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett

Tusen takk